2020 augusztusában fontos tranzakció zárult a PR-piacon: egyesült a Red Lemon és a Person PR ügynöksége. A két cég az összeolvadást követően Red Lemon márkanév alatt folytatja tevékenységét, egyesítik ügyfélköreiket is. A lépéssel elsődleges céljuk a fenntarthatóbb piaci működés, valamint a növekvő regionális ügyfélkör legmagasabb szintű kiszolgálása.
Az összeolvadás technikailag üzletrész-tranzakcióval történt: a Red Lemon megvásárolta a Person cégcsoportba tartozó Person PR-ügynökséget, a tulajdonosnak 15 százaléknyi Red Lemon tulajdonrésszel fizettek a cégért, a Red Lemon pedig 100 százalékos tulajdonosa lett a Person PR-nek.
A két cég fúziója fontos előfutára a piacon megfigyelhető konszolidációnak. A menedzsment tagjainak véleménye szerint ezt a koronavírus-járvány csak felerősítette, nélkülözhetetlenek a szinergiák ahhoz, hogy továbbra is hatékonyan működhessenek a cégek.
A Person jóvoltából employer branding üzletággal bővül a Red Lemon szolgáltatási portfóliója, akik cserébe az erős közösségi médiás és influenszermenedzsment tudásukat hozzák a közösbe.
A Red Lemon Media 15 éve van jelen a hazai PR-ügynökségi piacon, ügyfélkörében olyan piaci szereplők vannak, mint a Viacom csoport, a Red Bull, a Sony, a Playstation, a Wizz Air, a Nike, a Converse vagy a Viber. Ez most a Person jóvoltából olyan márkákkal bővül, mint a Sió, a 3M, a HB Reavis, a CBRE és a Penny Market.
A Red Lemon tranzakciós tanácsadója a Concorde MB Partners volt.