A Magánbankár Pénzügyi Tanácsadó Kft. 2008 május 22-én Zrt-vé alakult. Új nevünk: „MB Partners” A június 30-ra kért átalakulást „gyermeknapi ajándékként” már március 22-én megkaptuk a cégbíróságtól. A gyermekes meglepetésnek „köszönhetõen” majálisozás helyett az irodában töltöttük az ünnepeket, hogy a késõbbre ütemezett adminisztratív teendõket le tudjuk bonyolítani. Mint késõbb több ügyfelünktõl és partnerünktõl megtudtuk, a Cégbíróság unalmasnak találja a hó végi átalakulásokat, ezért a kérelmezõket rendszeresen a kértnél korábbi vagy késõbbi fordulónapokkal „tréfálja meg”. Ha valakinek nem tetszik a vicces fordulónap, azt a bíróságon megtámadhatja és – ügyvédeink szerint – két  éven belül biztosan megnyeri a pert.

Megjelent az IMAP EEE

Napvilágot látott nemzetközi hálózatunk (IMAP) közép-kelet európai felvásárlási tanácsadási szolgáltatásait bemutató kiadványa. Az IMAP EEE egyenként bemutatja régiós partnercégeinket, vezetõ partnereinket és ízelítõt nyújt az IMAP által a Közép- és Dél Európában megvalósított tranzakcióiból.

Csapatépítés Ausztriában

Az MB Partners csapata a festõi Wolfgangsee partján töltötte június elsõ hétvégéjét. Szombaton elindultunk, hogy megmásszuk a Salzburg lábánál fekvõ, 2000 méteres Untersberget. Azonban az elsõ elágazásnál rossz irányba fordultunk, így egy katonai gyakorlóterepen, ösvények nélkül másztuk meg a hegyoldalt. Kb. 600 méteres emelkedés után úgy tûnt, hogy a megfelelõ gerincre értünk, de fél órával késõbb „elfogyott a hegy” és a 400 méteres szakadék állta utunkat. A kilátás lélegzetelállító volt, amint az is amikor észrevettük, hogy a lábunk alatt „kong” a föld. A csúcsról a szurdok völgye felé indultunk, ahol egy bébi õzzel is találkoztunk. (Errõl részletesen a júliusi Cégértéklevél „Õzike és az állami támogatás” címû cikkében olvashatnak majd.) Már késõre járt, így a havas csúcs meghódítását 2009-re kellett halasztanunk.